Εταιρεία

Το Tv-Shop.gr είναι μια υπηρεσία της C.C.S Connect Ltd.
Η προηγμένη τεχνολογία σε συνδυασμό με το έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό μας, έχει ως αποτέλεσμα την παροχή υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και τηλεπωλήσεων υψηλής ποιότητας.
Βασική αρχή της Connect Call Centter Services Limited ( C.C.C.S CONNECT ) είναι η επένδυση στο κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. Η εταιρεία μας δίνει μεγάλη βαρύτητα στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού. Στόχος μας είναι το προσωπικό να ενημερώνεται και να βελτιώνεται διαρκώς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που καλείται να εξυπηρετήσει.
Με συνεχή εκπαιδευτικά σεμινάρια, η C.C.C.S CONNECT συμμετέχει ενεργά στην ορθή και επαγγελματική κατάρτιση των υπαλλήλων της στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς.
Διαθέτουμε οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο (Call Center) για τη λήψη παραγγελιών, την παροχή πληροφοριών καθώς και για την ποιοτική διαχείριση κι εξυπηρέτηση των πελατών σας, στελεχωμένο από άρτια εκπαιδευμένο και υψηλά καταρτισμένο προσωπικό.
Το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι στη διάθεσή σας 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα.

Είναι πανέτοιμο να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς δίνοντας έτσι την ευκαιρία στην εταιρεία σας να επιτύχει την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών σας σε Εισερχόμενες και Εξερχόμενες κλήσεις.
Οι ειδικευμένοι υπάλληλοι μας θα απαντούν με την επωνυμία της επιχείρησής σας και θα διαχειρίζονται την κλήση σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.
Προσφέρουμε τις ακόλουθες εισερχόμενες- εξερχόμενες (Inbound- Outbound) υπηρεσίες σε εικοσιτετράωρη βάση όλο τον χρόνο (24x7x365):

• Telemarketing και Telesales (τηλεφωνική προώθηση προϊόντων – υπηρεσιών)
• Customer Service, Information Lines, Τεχνική υποστήριξη για προϊόντα
• Customer Satisfaction, Customer Attrition Surveys
• Follow up σε direct mail / events.
• Διατήρηση – ενεργοποίηση υπάρχοντος πελατολογίου.
• Προσέλκυση νέων πελατών για την προώθηση προϊόντων, δημιουργία πελατολογίου
• Υποστήριξη διαφημιστικής καμπάνιας
• Πώληση (up sell, cross sell) παραγγελιοληψία, Booking
• Διασφάλιση ικανοποίησης πελάτη (After sales service).
• Διάγνωση /επίλυση παραπόνων ( Customer Care).
• Έρευνα αγοράς και ικανοποίησης πελάτη
• One to one Marketing
• Υπηρεσία e-mail
• Ανάπτυξη, εκκαθάριση και διαχείριση βάσεων δεδομένων
• Data Entry
• Τηλεγραμματεία, διαχείριση e-mail και ταχυδρομείου
• Κλείσιμο ραντεβού

Με τον τρόπο αυτό το Call Center της C.C.C.S CONNECT είναι σε θέση να παρέχει σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση υπηρεσίες ανάλογες με τις απαιτήσεις του έργου.

CONNECT C.C.S ΕΠΕ 
ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΕΙΣ 
ΛΕΩΦ. ΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ 223 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 54646
ΑΦΜ 997812260 ΔΟΥ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 
TEL +30 2314 400 428